x: Minulla oli sama :D Ex pokasi vuosien takaisen exänsä, joka oli siis ennen minua (asuttiin yhdessä 3,5 vuotta). Tää ex-emäntä vielä petti useaan kertaan ja asui samaan aikaan kahden eri miehen kanssa eri paikkakunnilla ja erosivat pari kertaa silloin aikoinaan ennen minua. Mutta kaipa se on tosi upea nainen, kun kerta taas piti takaisin ottaa ja rengastaa mahdollisimman äkkiä :D Menivät kuulemma naimisiin pikavauhtia. Hiukka saattoi huvittaa, kun tuttujen kautta kuulin.

illi ja exämyös: Jaa kun kerran useampi takertui tuohon, että tiedän exäni menneen naimisiin (kuulemma) exänsä kanssa...

Enpä minä ole eron jälkeen pidellyt mitään yhteyksiä exääni ja ihan olen kyselemättä kuullut, mitä nykymeininkiin tulee. Tämä siksi, että meillä oli hetken aikaa yhteinen tuttava, joka juorusi asioita eteenpäin ilman, että tarvitsi udella itse mitään. Ei kerennyt kissaa sanoa, kun tyyppi lateli viimeisimmät tapahtumat. Minunkin asiani levisivät kyllä eteenpäin ihan yhtä lailla. Ei ole tuttava enää, katkaisin itse välit tämän lörpöttelyn takia.

huokaus: Kyllä, ihan takuulla exäni ajatteli omaa exäänsä meidän parisuhteemme aikana - sen verran katkeria ja laskelmoituja kostotoimenpiteitä se suoritti omaa exäänsä, siis nykyistä vaimoaan, kohtaan vuosien varrella. Kaihersi mielessä sitä näet se petetyksi tuleminen heidän suhteensa aikana. Ei suoranainen helmi ollut mieheksi, joten pitäkööt toisensa :) Nämä kostopuuhat mukaanlukien minua varsinkin huvitti, kun kuulin avioaikeistansa myöhemmin. Miettikää nyt oikeasti, mitä saippuaoopperaa :D Petetään, jätetään, mukana muutama kolmas pyörä ja ympäri käydään yhteen tullaan sekä piiri pieni pyörii. Kuka tarvii tosi-tv:tä, kun tuttavapiirissä draamaillaan.

Hyvänen aika, mistä ihmeestä aina meistä existä saadaan leivottua mukamas katkeria? Eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa voi kertoilla omia kokemuksiaan laidasta laitaan.