Oltiinpa tuossa keikalla miesystäväni kanssa ja törmäsimme siellä ex-avomieheeni ja tämän nykyiseen tyttöystävään. Ja olipahan hämmentävää meno. Nainen hinkkasi parin metrin päässä meistä itseään koko illan exääni ja tottakai kasvot meihin päin käännettynä ja tuijotteli, että huomaammeko varmasti kuinka heillä on kiihkeää meno. Hyvä kun bändejä muisti välillä katsoa, kun piti keskittyä showta pitämään. Juu onhan noilla keikoilla pariskuntia, jotka toisiaan hellästi halailevat, mutta meininki muistutti tässä lähinnä julkista sylitanssia.

Nainen tuijotti jo alkuillasta asti minua ja miestäni peittelemättä, kai me sitten oltiin jotenkin huvittavan näköisiä tuijotuksen intensiteetistä päätellen tai jotain. Mieheni jo kiusaantui jossain vaiheessa, kun minä en ollut paikalla ja nainen jatkoi tuolloinkin estotonta tuijottelua.

Ja mikä hitto ajaa aikuiset ihmiset tollasta sirkusmenoa pitämään? Juu, varmaan minua yritetty provosoida ja koetettu aiheuttaa jotain julkista draamakohtausta tai muuta sinne päin. Päällimmäisenä jäi lievä myötähäpeä. Meno muistutti lähinnä reviirinmerkkausta. Tedän kyllä tällä nykyisellä naisella olevan minua vastaan jotain hampaankolossa, mutta isot ihmiset hei! Nainen on siis seurustellut aikoinaan exäni kanssa ennen minun ja exäni suhdetta ja palasivat eromme jälkeen yhteen. Siitä tämä nainen minut tietää, mutta nykyiseen mieheeni tällä naisella ei ole mitään yhteyttä. Jokseenkin hämmentävää siis miksi miestäni piti puoli iltaa toljotella ohi exäni olkapään, johon hierotaan samalla kiimaisena itseään :D

Kai minä sitten jotenkin provosoiduin, kun tänne kirjoittelen, mutta onko tuo nyt exiltä ihan normaalia käytöstä yleisesti vai onko tuossa joku inkkari pudonnut kanootista. Meitin nykysuhteessa kun tavataan hoitaa nuo soidinmenot ja esileikit ihan omassa kotona privaatisti.

En ehtinyt kun itkin loppuillan baarin vessassa. Meni koko ilta pilalle! Kyllä niin sydäntä raastoi katsella rakastavaisten menoa. Not.

Hei ootteko te nyt sitä mieltä, että julkinaiminen on ok? Mutta tokihan täällä on vika aina aloittajassa.

Joo se olenkin minä tässä varmaan se kateellinen ja kyttäävä osapuoli, kun se toinen nainen nimenomaan piti huolen siitä, että varmaan huomataan sirkustouhu tuijottelemalla minua ja nykyistä miestäni antaumuksella :D Sanoinko minä jossain välissä tuijotelleeni takaisin? En. Mutta olen kyllä hyvä havainnoimaan ympäristöäni ja teen sitä normaalistikin. Ja vaistoan kyllä suoran tuijotuksen. Älkääkä unohtako, että minä en ollut ainoa, joka tästä tuijottelusta kiusaantui ja avautui ääneen - miestäni se vaivasi ihan yhtä lailla

Kai minä olen harvinainen ihminen, jos tajuan takaisin tuijottelemattakin, että minua on kyylätty koko helkkarin ilta.

Ja mitä horotteluun tulee, niin ihan oli ex vapaalla jalalla, kun siihen satuin aikoinaan valitettavasti sekaantumaan. Jos tässä joku on horo, niin tämä nykyinen nainen - ehtivät jo aikoinaan pariin kertaan erota tämän naisen vieraissa käymisen vuoksi. Minä en exää valitettavasti pettämään ehtinyt, vaikka olisi varmaan kannattanut, se petti nimittäin minua.

Juu, tokihan minä tässä olen se suuri @!#$ :D

En minä odottanutkaan tukea, kunhan avauduin turhautumistani siitä, että että tungetaan liki naaman eteen kähmimään naamat minuun ja nykyiseen mieheeni päin ja juuri siihen linjalle, josta yritetään seurata keikkaa. Tarkoituksella.

Ja jos minä en ollut paikalla, niin sama ahnas tuijottelu jatkui minun miestäni kohtaan, joka aivan itse tästä ärsyyntyneenä minulle avautui. Koska tunnisti kyllä kyseisen pariskunnan itsekin.

Mutta ai niin, mähän tässä olen keskenkasvuinen. Ei suinkaan se toinen provoava pariskunta. Minulla vanhalla kukkahattutädillä kun on yleensä viihteellä ollessa tapana keskittyä ihan muuhun, kuin provosoimaan exiä leikkimällä suurinpiirtein strippitanssijaa tämän nenän edessä.

Voi toki olla, että nainen halusi merkitä reviirinsä silläkin, että olen raskaana exälle. Ja miesystäväni tietää tästä kyllä. Sekä ex. Erosimme siinä vaiheessa, kun tämä exäni pettäminen kävi ilmi. Ja meillä molemmilla on nyt omat uudet puoliskot siis.