Seuraa kiukunpurkaus... Tilanne on nyt sellainen, että entinen avomies (erottu kohta kolmisen vuotta sitten ex-miehen aloitteesta) sepitteli nykyiselle miehelleni minusta puuta heinää viikonloppuna baarin tupakkakopissa.

Halusi kuulemma varoittaa minusta, kuinka petin häntä aikanaan (tämä on ihan täyttä valetta). Noh, eipä tästä ongelmaa aiheutunut, sillä nykyinen mieheni tietää asian todellisen laidan ja tämän väitetyn toisenkin osapuolen tässä "pettämisasiassa". Mutta halpamaista silti yrittää näin mustamaalata ja koettaa kirkastaa omaa kruunuaan. Ex lähti nimittäin itse aikanaan suhteestamme toisten naisten perään.

Lisäksi ex vihjaili minun olevan väkivaltainen, kun halusi kuulemma pitää samalla silmällä minua jutellessaan nykyiselle miehelleni, että en vaan mene tekemään tämän exän nykyiselle vaimolle mitään pahaa. Oli ex kuulemma vilkuillut olkansa yli röökikopissa huolestuneena, kun joku nainen oli kiljunut baarissa ja pelännyt sen naisen olevan vaimonsa. Tästä olen vielä typertyneempänä, sillä tapanani ei ole ollut käydä keneenkään kiinni eikä aiheuttaa mitään tappelunnujakkaa julkisella eikä yksityisellä paikalla. Nykyinen mieheni oli vain tuumannut, että "ei se Taateli mitään tee" tuohon väkivaltavihjailuun.

Ja kirsikkana kakun päälle; ex sepitti minun myös lähetelleen vaimonsa työpaikalle vihapostia ja vihjailleen, että vaimonsa ei ole pätevä työhönsä. Ihan hyvä yritys, varsinkin, kun en tiedä missä vaimonsa edes on töissä :D

Eli kuinkas tästä eteenpäin? Minä en käsitä, miksi ex näkee vaivaa mustamaalatakseen minua miehelleni - etenkin, kun oli itse se jättävä osapuoli aikoinaan. Ei luulisi siis olevan katkeruuttakaan ilmassa. Epäilemättä mieheni ei ole ainoa, joka on saanut kuulla minusta paskapuheita, sillä tuttavapiirimme jakaantui eron jälkeen kahtia.

Ei noilla exän puheilla ole vaikutusta nykyiseen suhteeseeni, mutta kyllä tuollainen jaskanjauhaminen pistää vihaksi ja tekisi mieli näpäyttää jotenkin. Mutta kukapas minua ja minun versiotani uskoo.

Ei ollut, on nykyään kuulemma mennyt naimisiin. Eli siis väitti, että olisin lähetellyt nykyisen vaimonsa työpaikalle vihapostia.

Eipä tuota exää vältelläkään voi, kun samoissa paikoissa tulee viihteellä käytyä :/ Usko pois, en tasan halua nähdä koko tyyppiä silmissäni. Mutta valitettavasti toisinaan joutuu, jos ei itse lopeta sosiaalista elämää täysin.

Ja kyllä, molemmilla on tosiaan uudet kumppanit, joten luulisi pysyttelevän kaukana. Kai se sitten haluaa silkasta ilkeydestä yrittää iskeä kiilaa minun ja nykyisen mieheni välille. Ei olisi eka kerta, kun tuo kostopuuhissa on exäänsä kohtaan. Minulle aikoinaan kertoi, mitä kaikkea oli omalle exälleen, joka on siis myös nykyinen vaimonsa (!), kostanut tämän exän/siis nykyisen vaimonsa jäätyä kiinni pettämispuuhista. Minä olin siis tässä välissä suhteessa exääni useamman vuoden ja nyt paukkasi naimisiin oman pettäjä-exänsä kanssa. Jos tämä oli tarpeeksi sekavasti selostettu...

Ja tämä tekee tästä vielä surkuhupaisampaa, että tyyppi jätti minut deittaillakseen muita naisia ja lopuksi nai oman pettäjä-exänsä ja nyt syyttelee vuosia jälkeenpäin minua pettämisestä, jota ei koskaan tapahtunut. Voi luoja! Varsinainen salatut elämät... En minä tiedä itkeäkö vaiko nauraako.

Ja mistä se sen väkivaltaisuudenkin vetäisi :D Tasan tietää, että ei ole aihetta ja nykyinen miehenikin olisi lienee moisen "ominaisuuden" minussa havainnut, jos sellainen olisi olemassa.

Mistäs minä tiedän, jos se vaimo on mukana juonessa... Ei tämä vaimokaan minusta pidä, joten eiköhän ne yhtä köyttä vedä :/

Aa, taisit piste tarkoittaa, että noista vanhoista kostoista vaimoa kohtaan... Joo se on niistä tietoinen, mutta eipä paljoa naimisiin menoa estänyt :D Ex oli tuolloin käynyt panemassa vaimonsa kaveripiiriä kostotoimenpiteenä ja huolehtinut, että menee tieto vaimon korviin. Oli vielä lausunut, kuinka "tarkoitus ei ollut tappaa, vaan rampauttaa pysyvästi". Jessus mikä tapaus, ja minä olen tuollaiseen tuhlannut monta vuotta elämästäni :/